اموزش های وردپرس

بررسی تبلت لنوو Yoga Tab 3 Pro

کانال تلگرام ما ما را از طریق کانال دنبال کنید.
امام حسین (ع) : بخشنده ترین مردم کسی است که در هنگام قدرت می بخشد.
شنبه 15 اردیبهشت 1403
آهنگ یاس بغض یعنی
پخش آنلاین DOWNLOAD بازدید : 999 مشاهده
00:00
00:00
ساختن یک داشبورد مانیتورینگ برای یک سرویس ب زبان ساده
ساختن یک داشبورد مانیتورینگ برای یک سرویس ب زبان ساده
14 تکنیک بدرد بخور روانشناسی برای به چالش کشیدن محدودیت های زندگی
14 تکنیک بدرد بخور روانشناسی برای به چالش کشیدن محدودیت های زندگی
هر آنچه که درباره طرح ترافیک باید بدانید
هر آنچه که درباره طرح ترافیک باید بدانید
داستان پیکسل؛ بزرگترین آرشیو پیکسلی کشور!
داستان پیکسل؛ بزرگترین آرشیو پیکسلی کشور!
بررسی تبلت لنوو Yoga Tab 3 Pro
بررسی تبلت لنوو Yoga Tab 3 Pro
جدیدترین کد تخفیف های فروشگاه های اینترنتی
جدیدترین کد تخفیف های فروشگاه های اینترنتی
تبلیغات شما تبلیغات شما

امروزه همه تبلت ها شبیه هم شده اند و ویژگی منحصر به فردی در آن ها دیده نمیشود. تبلت Yoga Tab 3 Pro در زمره چنین دستگاه هایی قرار نمی‌گیرد چون قابلیتی دارد که هیچ جای دیگری ان را پیدا نخواهید کرد. در این تبلت یک پروژکتور تعبیه شده است و همین برای خریدن آن باید کافی باشد. اگر در کنار این ویژگی عملکرد خود تبلت را هم در نظر بگیریم به این نتیجه م‌یرسیم که این محصول از کیفیت بالایی برخوردار است و یکی از بهترین تبلت های موجود در بازار است. یوگا تب ۳ پرو در زمینه اجرا کردن بازی های مختلف نیز کم نمی‌آورد و اسپیکر های بلند و با کیفیت آن تجربه ای فراموش نشدنی را برای شما رقم خواهند زد.

 

علاوه بر این صفحه نمایش با کیفیت آن می‌تواند از هر لحاظ شما را راضی نگه دارد و عملکرد مناسبی داشته باشد. طراحی ارگونومیک آن باعث شده است که در یک انتها شکلی استوانه ای به خود بگیرد و در کنار این پایه نگهدارنده نیز برای آن تعبیه شده که برای قرار دادن روی میز و یا حتی آویزان کردن نیز بسیار مناسب است. همچنین گرفتن این تبلت با یک دست نیز بسیار لذت بخش است. ظرفیت باتری به اندازه کافی زیاد هست و در طول روز کم نمی‌اورد. پیدا کردن چنین ویژگی هایی در یک تبلت بسیار نادر است و در کنار این ها اگر پروژکتور را هم در نظر بگیریم با یک محصول درجه یک و منحصر به فرد مواجه خواهیم شد.

 

ویژگی های این تبلت خاص

بیشتر تبلت ها طراحی صاف و یکدست دارند. Yoga Tab 3 Pro اینچنین نیست و در انتهای آن شکلی استوانه ای مانند دارد که در آن باتری تبلت تعبیه شده است. ما باتری این تبلت را با پخش کردن مداوم یک ویدیو به صورت پیوسته تست کردیم و در آخر به این نتیجه رسیدیم که باتری این تبلت با میزان روشنایی معمولی ۱۲٫۸ ساعت دوام میاورد. چنین ظرفیتی برای یک تبلت به این بزرگی بسیار خوب و مناسب است.

 

صفحه نمایش Yoga Tab 3 Pro ده اینچی و از دیگر نسخه های این مدل بزرگ تر است. علاوه بر این تغیرات جزئی نیز در این مدل داده شده است. نسخه کوچک تر این تبلت به جای یک پروژکتور از قابلیت دوربین های چرخشی بهره میبرد. علاوه بر این قسمت پشتی این تبلت از جنس آلومینیوم است در حالی که قسمت پشتی یوگا تب ۳ پرو از جنس چرم است.

 

پشت قسمت استوانه ای شکل موجود در انتهای تبلت چهار اسپیکر JBL تعبیه شده است. این اسپیکر ها از برنامه Dolby برای بالا بردن کیفیت صدای خود بهره میرند. تنظیمات اولیه انتخاب شده برای این برنامه باعث میشود که هنگام گوش دادن به موسیقی، بازی کردن و فیلم دیدن صدایی واضح و رسا را دریافت کنید. این اسپیکر ها عنوان بهترین بودن را به یدک نمیکشند ولی خب در کنار قابلیت پروژکتور این تبلت مجموعه خوبی را ایجاد کرده اند که تجربه فراموش نشدنی را برای شما رقم خواهد زد.

 

این تبلت در زمینه هایی همچون وبگردی، فیلم دیدن و بازی کردن عملکرد بسیار خوبی دارد. موقع آپدیت کردن برنامه ها یا دانلود کردن برنامه های جدید سرعت تبلت کاهش پیدا میکرد و اجرا کردن آنها بیشتر طول می‌کشد. این مشکل در بیشتر تبلت ها دیده می‌شود ولی در این تبلت به صورت کلی بعد از روشن کردن تبلت تا چند ثانیه سرعت تبلت بسیار کاهش پیدا می‌کرد. این مشکل خیلی هم بزرگ نبود و به چشم نمی آمد چون از لحاظ سخت افزاری انتظار می‌رفت که چنین عملکردی داشته باشد. شاید با بروزرسانی هایی که در آینده صورت خواهد گرفت این مشکل نیز رفع شد ولی خب معلوم نیست که لنوو قصد آپدیت کردن سیستم عامل این تبلت را داشته باشد. قابل ذکر است که Yoga Tab 3 Pro از لحاظ گرافیکی نسبتا قدرتمند است. البته برای بازی کردن در حالت افقی به دلیل وجود قسمت استوانه ای شکل در انتهای تبلت تجربه لذت بخشی را نخواهید داشت.

 

از قابلیت پروژکتور بیشترین بهره را ببرید

قابل ذکر است که این ویژگی کم و کاستی های خودش را دارد و با یک پروژکتور معمولی قابل مقایسه نیست چه از لحاظ کیفیت و چه از لحاظ روشنایی و دیگر ویژگی هایی که برای یک پروژکتور در نظر گرفته م‌یشوند. اگر تبلتی بهتر از این میخواهید گزینه های زیادی پیش روی شما قرار دارد ولی اگر تبلتی می‌خواهید که پروژکتور هم داشته باشد این تنها گزینه شما است.
کیفیت پروژکتور برای سریال دیدن و دیگر کارهای روزمره مناسب است. البته وقتی با خود تبلت کار میکنید متوجه تفاوت کیفیت صفحه نمایش با پروژکتور خواهید شد. البته ممکن است این مسئله برای شما اهمیت نداشته باشد و لی خب به شخصه کیفیت برای من حرف اول را می‌زند. کارایی زیادی ندارد ولی خب به عنوان یک قابلیت جدید بسیار وسوسه کننده است و در مواقعی که احتیاج باشد به کمکتان خواهد رسید. تبلت Yoga Tab 3 Pro قطعا یکی از بهترین تبلت های موجود در بازار است و این موقعیت را مدیون قابلیت های منحصر به فردی است که در دیگر تبلت ها دیده نمی‌شود.
تصویر پروژکتور روشنایی زیادی دارد ولی خب به حدی است که قابل دیدن باشد فقط این نکته را باید در نظر داشته باشید که اگر محیط تاریک باشد تجربه بهتری خواهید داشت. فاصله بین تبلت و صفحه ای که قرار است روی آن چیزی نمایش داده شود باید زیاد باشد جون روشنایی پروژکتور زیاد است ولی خب اگر زیاد هم دور باشد تصویر کوچک خواهد شد بنابراین باید با امتحان کردن فاصله های مختلف بهترین مکان برای قرار دادن تبلت را پیدا کنید. اگر بتوانید این کار را انجام دهید دیگر مشکلی با این قابلیت نخواهید داشت و به راحتی می‌توانید به فیلم دیدن خود ادامه دهید.
تنظیم کردن فاصله کانونی
شما می‌توانید با استفاده از دکمه ای که در انتهای قسمت استوانه ای شکل تبلت تعبیه شده است پروژکتور را روشن کنید. البته این کار را از طریق خود تبلت و با استفاده از منوی تنظیمات نیز می‌توانید انجام دهید. خود تبلت به صورت اتوماتیک زاویه تصویر را تنظیم می‌کند تا به صورت مستقیم و با وضوح بالا بتوانید از فیلم دیدن لذت ببرید ولی با تغییر دادن زاویه پایه نگهدارنده فاصله کانونی نیز تغییر پیدا میکند و به خاطر همین باید بهترین زاویه را برای تبلت انتخاب کنید. هنگامی که پروژکتور روشن می‌شود منوی کوچکی در سمت راست صفحه نمایش پدیدار خواهد شد. می‌توانید با کم و زیاد کردن آن فاصله کانونی را به صورت دستی تنظیم کنید. کلا این انتظار را نداشته باشید که تصویر HD باشد.
تنظیمات مربوط به بلندگو ها
تبلت های لنوو مثل بقیه تبلت ها بلندگو های بزرگی ندارند ولی از لحاظ کیفیت چیزی هم از آنها کم ندارند. حتما از برنامه Dolby برای بالا بردن کیفیت صدای خروجی استفاده کنید چون فرق بین صدای معمولی تبلت و صدای آن موقع روشن بودن این برنامه زیاد است. اگر از جمله افرادی هستید که دوست دارید همه تنظیمات را شخصی سازی کنید این برنامه به درد شما می‌خورد.
آیا این تبلت ارزش خریدن را دارد؟
اگر شما زیاد فیلم و سریال می‌بینید و دوست دارید که تبلت با کیفیتی برای این کار داشته باشید Yoga Tab 3 Pro برای این کار بسیار مناسب است و شما را راضی نگه خواهد داشت. وضوح بالای صفحه نمایش، بلندگو هایی با صدای واضح و با کیفیت، ظرفیت بالای باتری و تعبیه شدن پایه نگهدارنده از ویژگی هایی هستند که این تبلت را به دستگاهی ایده آل برای فیلم دیدن تبدیل میکنند. همچنین می‌توانید از قابلیت پروژکتور شدن این تبلت استفاده کنید و با دیگران به تماشای فیلم بنشینید. در عین حال این را هم در نظر داشته باشید که تبلت های بهتری هم وجود دارند.
بازار خرید و فروش تبلت اشباع شده است. هر کسی به دنبال یک تبلت باشد باید بین هزاران مدل و طرح مختلف یکی را انتخاب کند و بیشتر اوقات این انتخاب ها درست از آب در نمی‌آیند. شما باید ببینید هدفتان از خرید تبلت چیست و از آن چه استفاده ای می‌کنید. اگر شما کسی هستید که از قابلیت پروژکتور این تبلت استفاده خواهید کرد مطمئن باشید این تبلت بهترین گزینه برای شما است. کم و کاستی هایی دارد ولی خب امکان ندارند دستگاهی بدون عیب و ایراد باشد. این مدل واقعا منحصر به فرد و خلاقانه طراحی شده است. اگر به کار شما می آید در خرید آن شک نکنید.
 
  • تاریخ : دوشنبه 06 آبان 1398
  • بازدید : 40 views
  • نظرات : 0 نظر
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.
کد امنیتی رفرش


تبلیغات بنری

محل تبلیغات شما

آرشیو

درخواست آهنگ مجاز

آهنگ مورد نیاز خود را درخواست کنید.

تبلیغات بنری
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما
مطالب
آمار سایت
  • تعداد مطالب 6
  • تعداد دیدگاه ها 0
  • تعداد کاربران انلاین 1
  • تعداد اعضای سایت 0
  • بازدید امروز 1
  • بازدید دیروز 28
  • بازدید کل 3,025
کدهای اختصاصی
تبلیغات متنی
هایپرتمپ

دانلود جدیدترین قالب های روز دنیا

www.hypertemp.ir
دانلود فیلم ایرانی جدید

پلان فیلم دنیای فیلم و سریال

Www.PelanFiLm.Com
تبلیغات متنی شما

محل تبلیغات متنی

khadamatseo
تبلیغات متنی شما

محل تبلیغات متنی شما

khadamatseo